Načo je nám vzdelanie?

         V dnešnej modernej dobe je potrebné byť pomerne vzdelaný na to, aby ste sa mali v živote dobre, aby ste si našli vysnívanú prácu s dobrým platom, aby ste si mohli dopriať aj nejakú tú dovolenku na oddych. Sme obklopení množstvom škôl a knižníc, vzdelávacích kurzov, univerzitných centier pre vedu a výskum a aj iných miest, kde máme možnosť študovať, vzdelávať a socializovať sa aj počas dnešnej "online doby". Vzdelanie nám prináša mnoho vedomostí, dobrú slovnú zásobu, lepšiu schopnosť komunikovať a mnohé ďalšie prospešné veci.

Mňa osobne veľmi baví informatika, ktorej sa venujem, dá sa povedať, že od malička. Preto som si aj našiel ďalšie mimoškolské vzdelávanie v oblasti informatiky v Microsoft STEP IT Academy. Poradila mi ho bývalá pani učiteľka informatiky. Verím, že vzdelávanie v tejto akadémii mi prinesie do budúceho života veľa užitočných IT zručností, zaujímavých vedomostí a všeobecných skúseností. Napríklad, keď sme očakávali na škole dôležitú návštevu, pána ministra školstva, som mu vďaka mojim IT vedomostiam získaných v škole a v STEP IT Academy naprogramoval a vytlačil cez 3D tlačiareň krabičku s logom našej školy. Toto bol jeden z mojich prvých IT úspechov. Častokrát sa mi tiež stáva, že keď niečo preberáme na hodinách informatiky, ja to už ovládam a zvládam ľavou zadnou. Dokonca mnohokrát môžem pomáhať s učivom mojim spolužiakom. Rovnako, keď majú pani učiteľky nejaký problém s triednym počítačom, snažím sa im pomôcť a problém vyriešiť. Taktiež spolu s kamarátom, ktorý je celkom doma v IT, pomáhame pani učiteľke s každoročnou údržbou počítačov v celej škole.

Myslím si, že vzdelanie je veľmi dôležité a potrebné pre našu budúcnosť. Bez vzdelania získaného v našej školskej alebo počas mimoškolskej prípravy, sa nám môže stať, že sa nedostaneme na našu vysnívanú strednú školu, lebo sme neuspeli na testovaní 9 či na prijímacích skúškach.

Marcus Halász (8.A)

Obrázok: https://skytecexpress.ba/wp-content/uploads/2020/04/cor032.jpg

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Máme víťazov čitateľskej výzvy!