Oslávili sme Deň vojnových veteránov

 11. novembra 2022 som bola ja - Bianka, moja spolužiačka Sofia (8.B) a Norbi zo 7.B triedy prezentovať o prvej svetovej vojne na prvom stupni. Tento deň nebol náhodný, pretože 11. november je Dňom vojnových veteránov a nám sa naskytla perfektná príležitosť povedať našim mladším spolužiakom pár informácií o prvej svetovej vojne. Prezentovali sme v triedach: 4.A, 4.B, 3.A, 3.B a 2.C. Žiaci boli veľmi šikovní, veľa sa pýtali, daná téma ich zaujímala a aktivity ich bavili. Keďže v tento deň sa nosí na oblečení pripnutý vlčí mak, tak sme ho dali deťom nakresliť. Všetky deti nakreslili nádherné obrázky. Som veľmi rada, že som mohla byť súčasťou takéhoto projektu a verím, že budeme mať príležitosť naučiť niečo deti aj nabudúce. Nápad prezentovať rôzne témy medzi mladšími spolužiakmi sme dostali na našom krúžku "Školský parlament". Najbližšie sa chystáme navštíviť prvý stupeň v decembri, keď si pre deti pripravíme prezentáciu s nejakou novou zaujímavou témou.

Bianka Sebőková









Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Máme víťazov čitateľskej výzvy!